2011-03-31

NAUJIENA - banerinė reklama televizojoje (siųsk SMS, ir nematyk reklamos!)



Telikas yra zombadėžė.

Nežiūrėkite teliko, jis yra blogis.

Mane juodai užknisa, kai jie paima 30 minučių serialo seriją, perkerpa ją į kokias 2-3-4 dalis, į jas įterpia kelias šūdreklames ir nuolat, nuolat, nuolat, nuolat, nuolat, nuolat, nuolat, nuolat pumpuoja savo sušiktus, sušiktus, sušiktus, sušiktus anonsus, anonsus, anonsus, anonsus.

O kokio velnio jie nepadaro baneriuko video apačioje, tai aš nesuprantu...

Aš mieliau žiūrėčiau filmą ar serialą su kažkokiu (tik neduokdie - animuotu) baneriuku ekrano apačioje per visą filmo laiką (su 5 min perktrauką per vidurį filmo - sulakstymui į WC ar prie šaldytuvo) , negu žiūrėčiau nuolat nutraukiamą turinį.

O dar geriau būtų, kad mane identifikuotų kaip userį ir kad aš galėčiau nusiųsti SMS ir nematyti jokių reklamų apskritai.

Tik taip niekada nebus.

Dėl to telikas yra zombadėžė.

Ir dėl to nežiūrėkite teliko, jis yra blogis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą