2011-05-09

Turėjau labai gerą savaitgalį

Turėjau labai gerą savaitgalį:
  • buvau autobalt parodoje. Nieko ypatingo nepamačiau, bet vistiek smagu;
  • buvau prie siemens arenos žiūrėti drifterių - smagu;
  • buvau gatvės muzikos dienoje, mačiau Mamontovą ir skaniai pavalgiau šokoladinėje ir Rene;
  • pabuvau su draugais - labai svarbu socializuotis, kad netaptum kurmiu;
  • pasivažinėjau su dviračiu - ou je!
  • paplaukiojau su valtimi - ou jeye!
  • valgiau charčo sriubos ir cepelinų - skanu, o ką daryt ;)
  • nusipirkau šiek tiek naujų skudurų - pavasaris, vis dėlto...
  • pažiūrėjau filmą Green Hornet (keistas, bet yra nieko vietų)...
  • baigiau skaityti Bukowskio "Moterys" - geria, krušaši ir vėl geria ir vėl krušasi. Jo knyga Paštas buvo daug geriau...
  • baigiau skaityti Allen Carr "Lengvas Būdas Sulieknėti" - oi kokia gera knyga, praplauna smegenis kaip reikalas!
O dabar - darbo savaitė. Viens, du, trys, PRADEDAM!

1 komentaras:

  1. Ir kaip jautiesi prasiplovęs smegenis su ta knyga? :) Prieš metus ir aš ją buvau perskaitęs. Tai gal kokį mėnesį iš parduotuvės išeidavau beveik nieko nenusipirkęs, nes viskas atrodė tufta ;D

    AtsakytiPanaikinti