2010-02-20

Sektos, Panelės Zosė, parduotas Eifelio bokštas ir Extreme Science Fiction



Žodis „sekta“ turi neigiamą atspalvį. Bet sekta viso labo yra žmonių grupė arba (religinis) judėjimas, turintis savitą (kitaip – eretišką – atmetantį nusistovėjusias normas) požiūrį į viską.

Apskritai, bet kuris religinis judėjimas kažkada buvo tik sekta. Jėzus pradėjo nuo 12 apaštalų. Bet buvo geras PR‘ščikas, taigi šiandien turime Vatikaną ir t.t.

Mano buvęs klasiokas kuria savo sektą. Taip aš „ant bajerio“ vadinu jo veiklą. Jis vaikšto pasirišęs varlytę ir tiki savo ir apskritai sėkme. O iš tiesų jis tik plauna smegenis nesusipratėliams looseriams ir iš to generuoja kažkokį income. Tai nei blogai, nei gerai. Jokios prievartos tame nėra, ir apskritai bet kurią religinę praktiką galima traktuoti kaip psichologines/konsultavimo paslaugas.

Paskutinį kartą mačiau jį prieš gerą pusmetį Vilniaus centre, dalinantį skrajutes/pakvietimus į eilinį savo performance‘ą.

Dar man patinka Panelės žurnalo Zosės straipsniai. Aš praktiškai vien dėl to perku Panelę. Ten labai smagiai aprašo experiencus su fraud-ekstrasensais ir hoax-verslininkais.

O mano favourite con artist yra Victor Lustig. Tai žmogus, kuris pardavė Eifelio bokštą. Du kartus. Paskaitykit apie tai angliškoj Wikipedijoj.

Dabar skaitau knygą „Extreme Science Fiction“. Tai yra SF apsakymų kompiliacija. Pirkau berods Mančesteryje. Labai nebloga knyga. Rekomenduoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą