2011-02-25

Eurovizija, Sasha Song ir Donatas Montvydas

Donatas Montvydas

Na ką, į Diuseldorfą siunčiame Eveliną Sašenko. Gal ir neblogas pasirinkimas, bet kada nors gi reikėtų išsiųsti ir Rūtą Ščiogolevaitę, nes ji taip niekur ir nedings iš tų atrankų ;)

Bet aš ne apie tai.

Keisčiausias fenomenas šių metų Eurovizijos atrankoje man buvo Sasha Songas. Ir ne todėl, kad  man, kaip absoliučiam muzikos dinozaurui, iki šiol klausančiam Queen, visos jo dainos skamba kaip viena neužkliūnanti ir neįsimenama sašądainė.

O todėl, kad nors visos jo dainos skamba kaip nuimtos nuo vieno užstrigusoi semplerio, pernai jis buvo number one, o šiemet - priešpaskutinis. Įdomiai, ar ne? Nežinia, ar jis tiesiog visus užkniso, ar niekas už jį nebalsavo, nes "jis jau taip ir pabuvęs toj Eurovizijoj"?

Kitas magic boy - Donatas Montvydas. Man jis žiauriai nepatinka. Aš jo nepažįstu asmeniškai, ir galbūt gyvenime jis yra pats mieliausias ir geriausias žmogus pasaulyje, bet žiūrint į jo susikurtą imidžą telike aš jam jaučiu visišką antipatiją.

Ir aš ilgai nesupratau, kokio velnio jis man taip nepatika, kol po šios Eurovizijos atrankos pagaliau viską sudėliojau į vietas: jis man nepatinka dėl to, kad jis man primena pirmūnus mokykloje. O pirmūnai mokykloje paprastai yra netalentingi kalikai, savo avinišku užsispyrimu pramušantys storus senmergių mokytojų megztinius ir apsigyvenantys jų širdyse. Jie savyje neturi maišto prado, yra visiškai nuobodūs ir nuspėjami. Pažiūrėkite į Montvydo judesius - jie išrepetuoti ir tai žiauriai kliūna. Jo dainavimas, kuris skamba lyg improvizacija, yra iškankintas ir visiškai neįdomus.

Apskritai, man nelabai svarbu, ar Sašenko, ar Adomaitis, ar Rūta. Whatever. Ačiū nebalsavusiems, kad į Diuseldorfą važiuos ne Montvydas.

O The Independent - super cool bičiukai. Tikiuosi juos dar kada ir kur nors išgirsti!

Evelinai - sėkmės Diuseldorfe!

Ačiū už dėmesį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą