2011-06-18

Žvaigždės kartais krenta

Nežinau kodėl, bet manes nebeveža žvaigždės.

Žvaigždžių nevežimo momentas atsirado tada, kai susidomėjau menu. Čia gal žinoma absoliutus debilizmas, bet (jūs jau nesupykite) vienas Picasso paveikslas gali atpisti visą Lietuvos POP žvaigždyną. Apie Leonardo net nekalbam. Ar kokį nors ten Mikelandželą... Ar Botičelį...

Mano gyvenime su žvaigždėmis buvo keletas susidūrimų, po kurių aš eventualiai suvokiau, kad jie (deja) yra tokie patys žmonės kaip aš.

Pvz, aš visiškai nenorėčiau susipažinti su Andriumi Mamontovu, nes man jis labai patinka. Aš visiškai nieko nežinau apie jo asmeninį gyvenimą, nežinau kokią picą jis mėgsta ar kaip dažnai jis viršyja greitį - ir todėl man jo muzika vis dar gali skambėti kažkaip labiau ir geriau.

Andrių kai pavyzdį pasirinkau tik šiaip, kaip labai ryškią žvaigždę. Yra ir kitų, daugiau ar mažiau ryškesnių, su kuriais (ar kuriomis) aš visai neturiu noro būti pažįstamu ar draugu.

Užkusiliai - blogai. Blogai - kvapas iš burnos, cigaretės, alkoholis, svaigus dūmelis ar miltukai. Blogai kai ubercelebritis neturi pinigų ir tu jam užpili benzo į baką. Arba kai šiaip... ...ai, nesvarbu...

Geriau tegu jie žiba iš ekranų lyg būtų ten tokie gražūs ir švarūs gimę...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą