2011-03-03

Lietuvos verslas - narcizistinis egocentriškumas ir atrofavusi socialinė atsakomybė



Nauji, blizgantys automobiliai, prabangūs drabužiai, triukšmingi vakarėliai, baltos nosytės, brangios keliones ir beprotiškas pasitikėjimas savimi - toks mūsų Lietuvos auksinis jaunimas.

Nepraleidžiu progos Panelės žurnale paskaityti interviu su verslininkų atžalomis. Ir kiekvieną kartą neatsistebiu jų tuštybe. Susidaro toks vaizdas, kad jei atimtum iš jų pinigus, jie likų stovėti išsižioję, kaip nebaigtas statyti baltų plytų namas kur nors Vilniaus ar Kauno priemiestyje, ar kaip tuščias šaldytuvas jiems dirbančių žmonių namuose.

Kitaip sakant, dominuoja visiškas narcizistinis egocentriškumas su atrofavusia socialine atsakomybe.

Dviračio žinių personažas Saulius Poška taip puikiai parodijuoja mūsų pseudo elitą, kad aš netgi turiu įtarimą, kad "elitas", žiūrėdamas tą laidą, nelabai suprantą iš ko čia juoktis. Tu ką, vairavimo taisyklių nesimokei? Visi turi praleisti džipą, o važiuoti su Bentley yra tas pats, kaip su švyturėliais, tik geriau. Kodėl? Na, nes Bentley.

Kaip manote, kada Lietuvoje išaugs nauja verslininkų karta, kuri suvoks, kad reikia puikuotis ne nauju mercedesu (įsigytu mokant kruviną minimumą savo darbuotojams), o gerais darbais, pvz. vaikų ligoninės priestato pastatymu, ar nauju stadionu ir pan?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą