2011-03-04

Pigios knygos

Šekspyras

Žmonės, o ypač mažiau uždirbantys (ar jie irgi žmonės?) labai mėgsta paverkti - oi, kokios brangios dabar knygos...

O aš išradau šiek tiek kitokią knygų kainodarą. Pavyzdžiui, kiek kainuoja 3D kinas? Ne akcijos metu, plius/minus 20 litų. Kitaip sakant, 10 litų už valandą pramogos.

Maždaug tas pats yra ir su Coffee Inn ar kitomis kavinėmis - valanda jose kainuoja apie 10 Lt (už dyką normalūs žmonės kavinėje nesėdi, o turintys daugiau pinigų renkasi restoranus ar naktinius klubus)

Taigi, turime pramogos kainą - 10 Lt/h.

Kiek valandų skaitote knygą? Aš beveik 600 puslapių "Mergina su drakono tatuiruote" skaičiau apie 10 valandų. Aš skaitau šiek tiek greičiau, nei dauguma žmonių, bet nesvarbu.

Vadinasi, tokia knyga turėtų kainuoti 10h * 10 Lt = 100 Lt.
O kiek ji kainuoja knygyne? 42 Lt
O kiek ji kainavo knygų mugėje? 33 Lt (nes visi pardavinėjo be kasos aparatų)

Aš manau, kad knygos galėtų ir šiek tiek pabrangti, nieko baisaus (tamsią, kaip ir girtą, liaudį lengviau valdyti)...

UPD: geras, parašiau, o tada prisiminiau, kad jau esu apie tai rašęs ir anksčiau ;)
Senatvinė sklerozė, matyt, įsisiūbuoja ;)

1 komentaras:

  1. o vertinant ir kokybe? ar 2h gero filmo prilygsta 2h geros knygos? man tai nelabai, nes filma visa galiu paziureti, o knygos, gal trecdali iveiksi o gal ir ne. manau is pilnos filmo perziuros as gausiu daugiau emociju/informacijos nei is trecdalio knygos :)

    AtsakytiPanaikinti